DOOM Eternal: The Ancient Gods - 1. Bölüm (Add On - PC)
The Ancient Gods, 1. Bölüm eleştirmenlerin takdirini kazanmış DOOM Eternal'ın ilk hikâye genişletmesidir. Savaş bitmedi... Cehennem orduları, gökleri yerle bir ederek tüm boyutlara yayılmak üzere harekete geçti. Savaşarak Urdak'a geri dön ve evrenin kaderini belirle. Görev artık senin elinde. YENİ GÖREV Kötülüğe karşı sonsuz savaşında yeni bir görev seni bekliyor. Öfkeni göster ve en büyük sınavınla yüzleş; göklerde yeniden düzen sağla ve evreni kaosa sürükleyen yozlaşmayı açığa çıkar. YENİ MEKÂNLAR Yeryüzündeki UAC Atlantica'nın güvertelerinden, cehennemdeki Blood Swamps'a ve iblis istilasına uğramış Urdak'a kadar, destansı yeni yerleri ziyaret ederek cehennem ordularıyla savaş. YENİ DÜŞMANLAR Cehennemin çatışmaya daha fazla derinlik ve zorluk katan yeni tehditlerine karşı taktiklerini iyi seç. Diğer iblisleri güçlendiren Spirit'le ve ölümcül Blood Maykr ile yüzleş.