DOOM Eternal (Campaign) (PC)
Cehennem orduları dünyayı istila etti. Bu müthiş, tek oyunculu macerada Slayer olarak boyutlararası iblis avına çık ve insanlığı kurtar. Tek korktukları şey… sensin. Yüksek tempolu birinci şahış nişancı çatışmalarına yeni bir soluk getiren DOOM Eternal'da muazzam hız ve güç baş döndürüyor. Slayer Tehdit Seviyesi Maksimumda Alev makineli omuz topu, bileğe takılan katlanabilir bıçak, yükseltilmiş silahlar ile modlar ve Double Dash gibi yeteneklerle hiç olmadığı kadar hızlı, güçlü ve beceriklisin. Uğursuz Üçlü İhtiyacın olan her şeyi düşmanlarından al: Ekstra can için glory kill yap, zırh için yakıp kül et, cephane depolamak için iblisleri testereyle kes ve iblis avcılarının şahı ol!