Don't Starve Together: Console Edition
Don't Starve Together: Console Edition, acımasız vahşi doğada hayatta kalma oyunu Don't Starve: Giant Edition'ın bağımsız çok oyunculu bir genişletmesidir. Tuhaf yaratıklar, tehlikeler ve sürprizlerle dolu ilginç ve keşfedilmemiş bir dünyaya katılın. Hayatta kalma tarzınıza uygun eşyaları ve yapıları kullanmak için kaynak toplayın. Bu tuhaf diyarın gizemlerini ortaya çıkarmak için istediğiniz şekilde oynayın. Özel oyunda arkadaşlarınızla işbirliği yapın veya çevrimiçi olarak yabancılarla şansınızı deneyin. Bu haşin ortamda hayatta kalabilmek için diğer oyuncularla birlikte yaşayın ya da tek başınıza devam edin. Elinizden geleni yapın ama en önemlisi Don't Starve, yani Açlıktan Ölmeyin.