DOLLMAKER
Unutulmuş oyuncaklarla dolu, gölgelerle kaplı devasa bir odada uyanırsınız. Karşınızda, küçük bir ahşap masada oturan Dollmaker vardır – tek gözü eksik, gizemli, dikişlerle birleştirilmiş bir oyuncak bebek. O sizin düşmanınızdır ve siz onun ürkütücü oyununu oynamak için seçilmişsinizdir. Hayatta kalmak için usta bir yapımcı olduğunuzu kanıtlamalısınız. Size sunduğu ürkütücü fotoğrafları analiz edin ve zamanla yarışarak onları mükemmel bir şekilde kopyalayın. Atılmış parçaların bulunduğu çekmeceden, istenen oyuncağı monte etmek için doğru gözleri, şapkaları, kıyafetleri ve aksesuarları seçmelisiniz. Ama bu sadece bebek yapmakla ilgili değil. Kayıp bir parçanızı geri kazanmak için oynuyorsunuz. Rakibinizin dikkatli düğme gözleri üzerinizdeyken, odaklanma ve hassasiyet göstermeniz gerekiyor. Tek bir yanlış parça veya bir saniye geç kalırsanız, sonsuza kadar karanlıkta kalabilirsiniz.