Dojima Ejderi Görünümü
Dojima Ejderi Görünümü DLC’si, Sakamoto Ryoma için kozmetik eşya olarak kullanılacak bir Kazuma Kiryu görünümü içerir. Bu DLC yalnızca Digital Deluxe sürümüne veya DLC Deluxe Yükseltme Paketine dahildir ve ayrı olarak satın alınamaz.