DOA6 "Nova" Bilimkurgu Giysi Seti
20 "Nova" Bilimkurgu Giysisinin tümünü kapsayan bir set. Karakterler: Zack (3 tip), Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji, Rachel. Not: - Bu içerik Season Pass 4 kapsamındadır. Lütfen gereksiz satın alımlardan kaçının. - Bu sete dahil olan ürünler ayrı ayrı da satın alınabilir. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. - Bu içeriği kullanmadan önce en son güncellemenin kurulmuş olması gerekir. - Bu içeriği kullanmadan önce ilgili karakterleri satın almalısınız.