DOA6 Noel Baba Bikini Seti
16 Noel Baba Bikini kostümlerinin tümünü içeren bir set. Karakterler: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji. Not: - Bu içerik Season Pass 3 kapsamındadır. Lütfen gereksiz satın alımlardan kaçının. - Bu sete dahil olan ürünler ayrı ayrı da satın alınabilir. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. - Bu içeriği kullanmadan önce en son güncellemenin kurulmuş olması gerekir. - Bu içeriği kullanmadan önce ilgili karakterleri satın almalısınız.