DOA6 Atelier Ryza Mashup Seti
Atelier Ryza Mashup kostümlerinin 3'ünü de içeren bir set. Aşağıdaki karakterlerin kostümleri dahildir: Marie Rose, Honoka, NiCO. Not: - Bu içerik Season Pass 4 kapsamındadır. Gereksiz satın alım yapmaktan lütfen kaçının. - Bu sete dahil olan ürünler ayrı olarak satın alınabilir. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. - Bu içeriği kullanmadan önce, son güncelleme yüklenmiş olmalıdır. - Bu içeriği kullanmadan önce ilgili karakterleri satın almalısınız.