DOA5LR Yaz Festivali Kostüm Seti
Bu DOA5LR karakterleri için yukata temalı bir kostüm olup, son bir yaz eğlencesi için mükemmel! Bu set 17 Yaz Festivali kostümünün tümünü içermektedir. Bunları bireysel olarak satın almaya nazaran daha tasarruflu edinebilirsiniz. Kostümü tahrip etmek için güçlü bir darbe indir! - Bu kostümler hasar görebilme özelliğine sahiptir. Bu set şu karakterler için kostümler içermektedir: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka ve Naotora Ii. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor. *Bu içeriği kullanmadan önce gerekli karakterleri satın almış olman gerekiyor.