DOA5LR Tapınak Bakiresi Kostüm Seti
Bu, tapınak bakirelerinin geleneksel kıyafetlerine dayalı, DOA5LR karakterleri için orijinal bir kostüm setidir. Bu set 17 karakter için 17 kostüm içermektedir. Kostümleri set olarak satın almak onları ayrı ayrı almaktan daha ucuzdur. Bu set şu karakterler için kostümler içermektedir: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka ve Naotora Ii. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor. *Bu içeriği kullanmadan önce gerekli karakterleri satın almış olman gerekiyor.