DOA5LR SW Karması Seti
Bu karma Samurai Warriors'un aksiyon dolu dünyası ile Dead or Alive 5 Last Round'un dövüş eğlencesini bir araya getiriyor. Bu set 30 Samurai Warriors Mashup Kostümü'nün tümünü içermektedir. Bu set şu karakterler için kostümler içermektedir: Akira, Jacky, Pai, Sarah ve Naotora Ii haricindeki tüm karakterler. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor. *Bu içeriği kullanabilmek için karakteri satın almış olman gerekiyor.