DOA5LR Kostüm Kataloğu LR20
Sadece Yeni Kostüm Kartı 3 + Karakter sahiplerine özel olan Kasumi'nin Miyukizakura kostümünü kullanmak için bu ücretsiz indirme gereklidir. Kostümler sadece bu yükleme ile kullanılamazlar. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.