DOA5LR: Core Fighters - Karakteri: Raidou
Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters'ta Raidou'yu kullanabilmek için bunu indirin . Bu gelecekte sınırlı bir süreyle ücretsiz bir deneme sürümü olarak sunulabilir.