DOA5LR Alımlı Mandarin Elbisesi - Leifang
Leifang için güzel bir mandarin kıyafeti. *Leifang dâhil, 17 karakter için 17 kostüm içeren bir set de mevcuttur. Dikkatli olun ve aynı içeriği iki kez satın almayın. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor. *Ücretsiz indirilen DOA5LR Kostüm Kataloğu LR43 gereklidir. *Bu içeriği kullanmadan önce gerekli karakterleri satın almış olman gerekiyor.