DMC5SE - 100.000 Kırmızı Küre
Kırmızı Küreler, yeni beceriler kazanmak ve karakterlerinizi güçlendirmenin yanı sıra kaybettikten sonra savaşa geri dönmeniz için Devil May Cry 5 Special Edition'da kullanılabilir. Not: Satın Alınmış Kırmızı Küreler, kaydetme verilerinize kaydedilir. Bu nedenle, kaydetme verileriniz silinirse kurtarılamaz. Sahip olabileceğiniz maksimum Kırmızı Küre sayısı 99.999.999'dur ve bu sayıyı aşan fazlalık küreler, eklenmeyecektir. Bu küreler, kayıtlarınıza gösterilmez ve Bloody Palace oynuyorsanız yansıtılmaz. Yalnızca Devil May Cry 5 Special Edition ile uyumludur.