DLC DRIFTCE Toyota Supra MK5
Bir başka efsanevi araba ile filonu genişlet: Toyota Supra MK5. Toyota Supra MK5 - Drift camiasının en sevilen arabalarından biri artık DRIFTCE'de! Toyota Supra MK5, 70'ler efsanesinin modern şekilde geri dönüşünü temsil ediyor. İlk üniteler 2019 yılında fabrikadan 3 litrelik, 6 silindirli, 340 HP ve 500 Nm üreten B58 motorla çıktı. Önceki model gibi, beşinci nesil Supra da her türlü modifikasyon için mükemmel bir temel. Yeni Toyota Supra MK5'ini benzersiz kılmak için onu garajına götür, kişiselleştir ve sürüş tarzına en iyi şekilde uyacak şekilde kurulumunda değişiklikler yap. Drift becerilerini göster, sınırlarını aş ve rakiplerini toz içinde bırak!