DLC Complete Edition
Trailmakers deneyimini ciddi anlamda güçlendirmek isteyenler için. Bolca DLC ve kozmetik paketler! Uzay Seyyahı Paketi İki fonksiyonel blok ve gerçek dış uzay hissini verecek bir sürü Sci-Fi görünümlü kozmetik öğe içeren Uzay Seyyahı Paketi ile uzay deneyiminizi genişletin. Kurtarma Paketi Arabalar, uçaklar, uzay gemileri, botlar ve aradakilerin hepsini inşa ettiniz. Şimdi yeni Trailmakers Kurtarma Paketi ile bir kahraman olmaya hazırlanın. Modern toplumun günlük kahramanlarından birinin rolünü üstlenin. Hava Kuvvetleri: Bugüne kadar ki en popüler genişletmemiz! Bu görev tabanlı kampanyada çöller, dağlar ve güzel yüzen adaları içeren yepyeni bir Trailmakers dünyasında yol alacaksınız. Yerel Chirpo nüfusu, tehlikeli Robot Korsan bölgesine daha derinlemesine ilerledikçe size giderek zorlu görevler verecek. Açık Denizler: Denizlere açılın ve tamamen yenilenen fizik tabanlı hava durumu sistemimizle yeni bir Trailmakers deneyimine baş kafa dalın - Açık Denizler'deki rüzgar ve dalgalar becerilerinizi daha önce hiç olmadığı kadar zorlayacak! Skin Paketi: Bu blok skin paketi ile Trailmakers'daki bloklara uygulanarak görünüşlerini değiştirebileceğiniz beş yeni skinin kilidini açacaksınız. Skin Paketi 2: Bloklarınız için daha fazla skin! Decal Eylem Paketi: Eylem Paketi, toplam 50 harika yeni dekalle dört yeni kategori açar. Eylem Paketi, tabelalardan, mermi deliklerine, yarış çizgilerinden uçak gösterge panellerine kadar her şeyi içerir. Yapıtlarınıza eski savaş hasarı ekleyerek ya da teknik detaylar ekleyerek karakter katın! Decal İfade Paketi: Decal İfade Paketi, toplamda 28 harika dekal içeren iki yeni kategori açar. İfade Paketi, ağızlar ve gözlerle doludur, böylece artık hayalini kurduğunuz köpekbalığı dişli atı sonunda inşa edebilirsiniz.