"DLC 17" saç stili
Bu özel görünüm seçeneği sayesinde avcının görünümünü değiştir! Satın aldıktan sonra avcına uygulamak için Item Box'taki Görünümü Değiştir'i seç. Not: Bu öğe yalnızca kozmetik amaçlıdır ve herhangi bir durum avantajı sağlamaz.