DJ Bagman Character Pack
Onu rüyanda gördün mü? DayDream Kort’un fantastik DJ’i sahaya çıkıyor! Yeni efsanemiz DJ Bagman ile tanış ve onun rüya gibi oyununu deneyimle! Bu paket şunları içerir: ‑ Karakter — DJ Bagman ‑ DJ Bagman Gelişim Kutusu Bileti ×5 *Satın alındığında, paket iade edilemez çünkü tek kullanımlık / geri alınamaz oyun içi öğeler içerir. *Satın alındığında, paket Mesaj Kutusuna gönderilir. *Character Pass’e sahipsen, DJ Bagman belirli bir puan miktarına dönüştürülür.