Divinity: Original Sin - Enhanced Edition
Eleştirmenlerce çok beğenilen, bir milyon satışa ulaşan ve 150'den fazla yılın oyunu ödülü ve adaylığı kazanan Larian Studios’un RPG Divinity Original Sin oyunu yeni ve geliştirilmiş içerikle geri dönüyor. Larian’ın kısa ve öz işbirliği macerası konsol yenilemesinden geçiyor. Yeni sezgisel kullanıcı arayüzü ve işbirliğine imkan tanıyan dinamik bölünmüş ekranı ve misafirler, savaş stilleri, konumlar, zanaat sistemindeki değişiklikler ve hikayelerden oluşan bir dolu yeni içerikle zaten geniş olan Rivellon dünyasına yeni bir soluk geldi. Yeni neslin cRPG dünyasına kolayca girmesini sağlayan Original Sin: Geliştirilmiş Sürüm, izometrik, parti bazlı oyun deneyimi, sıra bazlı savaş ve yeni bölünmüş ekran özelliği ile seni fantastik bir dünyada keşfe çıkaracak hikayesinin diyaloglarının baştan sona sesli anlatımına sahip. 2014’ün bu en gözde RPG oyununun genişletilmiş ve geliştirilmiş versiyonunda sinsice ilerle, bıçakla, patlat, zehirle ya da işini konuşarak hallederek Rivellon'dan geç.