Divination: Console Edition
Müşterilerinin hikâyelerini dinle, rünlerde geleceklerini gör ve ölmekte olan bir dünyanın gerçeklerini ortaya çıkar! Birçok sahneyle aynı odada kapana kısılmış olmak, geleceği görebilen bir çift eldir. Bir soru sor ve rün seç, sonrasında da bu eller geleceğin perdesini aralasın. Küçük bir dünyadaki şüphe, belirsizlik, şiddet ve takıntıyla dolu bu küçük şehirde yaşadığın şey geleceğin ta kendi. İnsanlar, yaşamı istenmeyen bir yük olarak görüp reddetmeye başladıklarında güvenecek hiçbir şeyleri kalmayacak. Gelecekler, soracaklar ve sen de onlara cevap vereceksin. Sen Kâhin'sin, bir cyberpunk metropolünün ortasında kalmış olsan da eski rünleri kullanarak geleceği görebilen, esrarengiz bir falcısın. Hikâyelerini öğrenebilmek için onlarla muhabbet et, sonra da seçtikleri rünleri dizerek onlara vereceğin cevapları hazırla. İyi olsun kötü olsun, verdiğin cevaplar hem insanların hem de robotların kaderlerini belirleyecek güce sahip. Bu öyküyü manidar şekilde değiştirebilirsin, ölüm getirebilirsin veya müşterilerinin ondan nasıl sakınacağını söyleyebilirsin. Kararlar da sonuçlar da belirsiz. Umutsuz bir toplumun deliliğine son vermek için Kâhin'in, senin, sezgilerine ihtiyaç var.