Disney Speedstorm - Cin Paketi
"Cin Paketiyle yarış deneyimini kişiselleştir! Bu paketin içeriği: - Cin'in kilidini açmak için 10 Parçacık - Cin için 1 "BENİM GİBİ BİR DOST" Yarış Giysisi - Cin için 1 "3 DİLEK" Plakası - Cin için 1 "AMETHYST RIKENMAN" tekerlek seti - Cin için 1 "DP1 MOTORSPORT 504M" kart kanadı Zaten envanterinde olan kozmetik ürünler mevcut sezon için Sezon Parasına dönüştürülür. Disney Speedstorm, Disney ve Pixar dünyalarından esinlenen yüksek hızlı pistlerde kahramanların kıyasıya kapıştığı bir yarış oyunu.