Disjunction
2048. Halkın seçkin liderlerinden birinin tutuklanması üzerine New York'ta düzensizlik hâkim. "Shard" adıyla bilinen uyuşturucu yeraltı dünyasında sinsice yayılırken, şehirde şüpheler ve suçlamalar kol geziyor. Geleceği belirsiz bu şehirde üç çetin vatandaş, gerçeği keşfetmek ve şehrin geleceğini kökünden değiştirecek komployu ortaya çıkarmak için kolları sıvadı. Tech noir türünün klasiklerinden ilham alan Disjunction, birbiriyle kesişen üç ayrı hikâyeyi konu alan, gizliliğe dayalı aksiyon mekanikleri içeren son derece atmosferik bir RYO. Seçimlerle şekillenen bu hikâyede verdiğin her karar, gerçek ve kalıcı sonuçlar doğurur. Oynayış şekline göre yüksek teknolojik araçlar, sibernetik yükseltmeler ve silahlar yardımıyla bölümleri yüksek tempolu çatışmalara girerek geçebilir veya ölümcül olmayan yöntemlerle gizlice ve iz bırakmadan ilerleyebilirsin. Kimse ölmek zorunda değil... tabii aksini istemiyorsan.