Dishonored 2: Imperial Assassin's Pack
Duelist’s Luck ve Void Favor gibi özel bonecharm'lar kazan. Antik Serkonan Gitarı ve Goodbye, Karnaca – A Musician’s Farewell kitabı gibi yeni bilgiler ve sanat eserleri keşfet. Ayrıca Imperial Assassin’s Pack, yasa dışı kara borsa dükkanlarından yeni teçhizat ve silahlar alabilmen için 500 coin içeriyor.