DIRT 5 - Energy Content Pack
"Enerji İçerik Paketinin parçası olan dört yeni araç, Amerikan ve Avrupai otomotiv sektörlerinin efsanelerini temsil ediyor. Atlantik Okyanusu'nun batısında Chevrolet Silverado 1500 ve GMC Sierra PreRunner sahneye çıkıyor: İnanılmaz bir güce sahip olan ve en zor şartlarda bile yola devam etmek için tasarlanan iki kamyon. Doğuya doğru ilerlediğimizde göz alıcı Alpine A110 Sports X dikkatimizi çekiyor: Efsanevi Fransız üreticinin deneysel çalışması, tüm rotaları fethetmek için spor özelliklerini ve sağlamlığı bir araya getiriyor. Devrim niteliğinde bir elektrikli araç olan ve hassas cihaz mühendisliğiyle fütürist güçleri birleştirmek için 700 beygirden fazla güç üreten Porsche Taycan Turbo S için de aynı şeyleri söyleyebiliriz. DIRT 5'teki çeşitli küresel rotalarda hız yapmak için mükemmel bir araç. Dört aracın hepsi, Kariyer de dahil olmak üzere tüm oyun modlarında kullanılabilir. Ayrıca Kariyer moduna katılabileceğin 25 özel etkinlik ekliyoruz, bu etkinliklerin çoğunda DIRT 5'teki dört yeni aracın sergilendiği sınıflar var. Aşılacak dinamik ve zorlu hava durumlarının da bulunduğu yeni senaryolara katılmak için Brezilya'ya, New York'a, Güney Afrika'ya, Nepal'e ve çok daha fazla konuma seyahat et. Ayrıca Kariyer modunda iki yeni ve özel sponsor (Xite ve MadCroc) olacak. Bu sponsorlarla anlaşman varken yeni etkinlikleri tamamladığında özel görünümler, çıkartmalar, halatlar ve özel görünüm düzenleyici seçenekleri gibi yeni kişiselleştirme öğelerinin kilidi açılacak. Bu pakette bulunan içeriği kullanabilmek için DIRT 5'e sahip olmalısın. Bu paket, Amplified Edition ve Year One Upgrade / Edition sahiplerine sunulan bir hak olarak dahil edilmiştir.