[Diriliş] DOA6 Yüksek Sosyete Kostümü Seti
Önceki başlıklardaki favorilerden birinin geri dönüşü! 18 kadın karakter için bir Yüksek Sosyete Kostümleri seti. Karakterler: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji, Rachel, Tamaki. Not: - Bu sete dahil olan ürünler ayrı olarak satın alınabilir. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. - Bu içeriği kullanmadan önce en son güncellemenin kurulmuş olması gerekir. - Bu içeriği kullanmadan önce ilgili karakterleri satın almalısınız.