[Diriliş] DOA6 Seksi Tavşan Kostüm Seti
Önceki başlıklardaki favorilerden birinin geri dönüşü! 16 kadın karakter için bir Seksi Tavşan kostümler seti. Karakterler:Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji. Not: - Bu sete dahil olan ürünler ayrı ayrı da satın alınabilir. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. - Bu içeriği kullanmadan önce en son güncellemenin kurulmuş olması gerekir. - Bu içeriği kullanmadan önce ilgili karakterleri satın almalısınız.