Directive 8020 Pre-order
DELÜKS YÜKSELTMESİ İÇERİĞİ Sınırlı bir süre için her satın alımla birlikte verilecekler: Dark Pictures Kıyafet Paketi, İlave Dark Pictures Koleksiyon Öğeleri, Sinematik Filtre Paketleri, Dijital Sanat Kitabı ve özel oyun müzikleri. UNTIL DAWN ve THE QUARRY'nin yaratıcılarından şiddetli bir hayatta kalma oynanışını anlamlı seçimler ve dallara ayrılan bir hikâyeyle birleştiren yepyeni bir sinematik bilim kurgu korku macerası. Dünya'nın öldüğü ve insanlık için zamanın daraldığı bir evrende, evden 12 ışık yılı uzaklıktaki Tau Ceti f, insanlık adına küçük bir umut ışığı. Koloni gemisi Cassiopeia gezegene çarptığında, mürettebatı çok geçmeden yalnız olmadıklarını fark eder. Avını taklit edebilen uzaylı bir organizma tarafından avlanan Cassiopeia mürettebatının, eve canlı dönebilmek için peşindekileri alt etmesi gerekiyor. Hayatta kalma mücadelesi verirken, karşılarına çıkan en zor seçimle karşı karşıyalar: Kendilerini kurtarmak için dünyadaki herkesin hayatını riske atmak zorundalar. Özellikler: YENİ NESİL SİNEMATİK HAYATTA KALMA KORKU OYUNU Hollywood aktörü Lashana Lynch'in (Bob Marley: One Love, The Woman King) çığır açan astronot "Young"ı canlandırdığı bu oyunda insanlığı kurtardığın bir derin uzay görevinde sürükleyici sinematik hikâye anlatımını ve nefes kesen korku deneyimini yaşa. GERÇEK ZAMANLI UZAYLI TEHDİTLERİ Uzay geminin karanlık koridorlarında dolaşan ve insan yaşamını yok etmeyi amaçlayan ölümcül bir uzaylı tehdidinden kaç. El yapımı silahlar, çabuk refleksler ve gizlilik kullanarak düşmanlarını alt et. KİMSEYE GÜVENME Avını mükemmel bir şekilde taklit eden uzaylı bir yaşam formuyla karşılaş. Düşman herkesin gözü önünde saklandığında, mürettebatın yıllarca süren eğitimi ve güveni yeterli olmayacak. Hangisi insan hangisi değil? Seçimlerin artık her zamankinden daha önemli! TEK BAŞINA OYNAMA En fazla beş oyuncudan oluşan ekibinle yan yanayken birlikte film gecesi modunda oyna. Uzaylı istilacılardan, ölümcül ikilemlerden ve feci sistem arızalarından sağ kurtulmak için hangi mürettebat üyelerini kontrol edeceğini seçip arkadaşlarınla iş birliği yap. Oyun çıktıktan sonra gelecek bir güncellemede çevrimiçi çok oyunculu oyun. Uzayda ölüm birçok biçime bürünür.