Dil Paketi
Games on Demand ana sürümü yalnızca İngilizceyi içerir. Fransızca, Almanca, İspanyolca, İtalyanca, Rusça ve Portekizce dil desteği, oyunun içindeki “Additional Content” (Ek İçerik) menü seçeneğinden erişilebilecek olan ücretsiz bir ek dil paketinin indirilmesini gerektirir.