Digimon Survive
Digimon Survive, hayatta kalma becerilerini ölçecek, tehlikeli canavarlarla ve ölümcül savaşlarla dolu gizemli bir dünyada geçen bir görsel roman ve bir taktiksel RYO karışımı sunuyor. Takuma Momozuka, bir okul gezisinde kaybolduktan sonra kendini, azılı düşmanların ve yeni müttefiklerin bulunduğu bir dünyada bulur. Takuma ve arkadaşları, eve dönebilmek için savaşırken onlara katıl. Sıra tabanlı savaşla birlikte, bu heyecan verici görsel romanda kendi hikâyeni oluştur. - Zengin Bir Görsel Roman Deneyimi Arkadaşlık ve hayatta kalma hakkında, heyecan verici dramıyla, özgün karakter kadrosu ve olası acı kararlarla dolu karanlık bir hikâyeyi açığa çıkar. - Gizemli Bir Dünya Gizli sırlarla ve toplanacak Digimon'larla dolu, başka dünyalara ait bölgeleri keşfet. Güç Sende Seçimlerin oynanışı etkiler: Diğer NPC'lerle olan bağın, Digimon'unun evrimi ve maceranın sonucu. - Heyecan Verici ve Stratejik Oynanış Heyecan verici sıra tabanlı savaşlarda, rakiplerini takımına katılmaya ikna et ve yanında savaşmaları için evrimleştir.