Digimon Survive Dark Skill Equipment
Karanlık Beceri Ekipmanı içerir. Takılan canavarın, Destruction Cannon hareketine erişimini sağlar (Karanlık hasarı verir ve düşük ihtimalle kafa karışıklığına sebep olur).