Digerati Card Game Bundle Vol.1
Digerati'nin bu iki farklı kart oyunu içeren paketi ile kendinize meydan okuyun! Bu pakette neler var: Frost – Ölümcül bir fırtınanın mahvettiği sert, donmuş bir dünya üzerinde kurulmuş ve tek başına hayatta kalma mücadelesi vereceğiniz deste dizme kart oyunu. Monster Slayers – Kartlarla savaşacağınız yepyeni sistemiyle roguelike bir deste oluşturmalı RPG macerası.