Digerati Best Sellers
Digerati'nin en iyilerinden üçlü bir paket! Bu pakette Slain: Back From Hell, Snakeybus ve Sunless Sea: Zubmariner Edition bulunur. Çarpıcı piksel görselleri, zorlu eski tarz oynanışı ve vahşi müzikleri ile heavy metal türünden ilham alan bir arcade savaş oyunu. Gotik bir dünyada savaş ve lanetli diyarlarında hüküm süren ölümcül lordlarla yüzleş. Görevine devam edebilmek için onları yen. Ya da başarısız ol ve korkunç bir şekilde öl. En büyük tehlikenin sen olduğu absürt bir arcade şoförlük oyunu ve çılgınca puan toplama deneyimi! Şehrin sokaklarında dolaş, olabildiğince çok yolcu al ve puanını VE otobüsünün uzunluğunu artırmak için yolcuları varış yerlerine götür! AKLINI KAÇIR. EKİBİNİ YE. ÖL. Bolca keşif, yalnızlık ve sıkça ölüm içeren bir Viktorya dönemi gotik rol yapma oyununda buharlı geminin dümenine geç.