Dig Dug Skin
Tüm Pac-man yollarınızı Dig Dug Maceralarına dönüştürün! Dig Dug, Pookas ile Pac-man tarzını birleştirir ama dikkat edin, bu ünlü yaratığın ciddi bir görünüşü vardır... Yolunuzu açın ve orijinal Dig Dug müziği eşliğinde oyunun keyfini çıkarın. Bu eklentinin içeriğinde karakterler, görseller ve müzikler bulunur, 1980'lerin çok sevilen Dig Dug arcade oyunlarından gelmiştir!Eklentinin içinde All You Can Eat Eklenti Paketi ve Sürümü de bulunur.