Diamond Hands: To The Moon
Diamond Hands: To The Moon, aldatıcı derecede basit ancak acımasızca zorlu bir platform oyunudur ve göreviniz açıktır: aya ulaşmak. Sola hareket et, sağa hareket et, zıpla - sahip olduğun tek şey bu. Ancak zıplama gücünüzde ustalaşmak, o zor platformlara inmenin ve daha yükseğe tırmanmanın anahtarıdır. Sadece en kararlı maymunlar zirveye ulaşacak ve en çılgın hayallerinin ötesinde ödüllerle birlikte efsanevi Elmas Eller unvanını kazanacak. Tek başına maymunlar... zayıf. En üst düzey beceri testi için tek başınıza mücadelenin üstesinden gelin - ya da yerel bölünmüş ekran kooperatifinde bir arkadaşınızı getirin ve birlikte tırmanın!