Diablo III: Rise of the Necromancer
Ölümlüler diyarına kanın, kemiğin ve ruhun ölümcül yeni güçleriyle dön. Necromancer'ın Yükselişi paketi, içinde Necromancer kahraman sınıfının ve iki ek karakter yuvasının bulunduğu yeni bir içerik hazinesini gün yüzüne çıkarıyor. Ayrıca tüm karakterlerin için Mahzen Muhafızı Kanatları, Yarı Formlu bir Golem peti, bir portre çerçevesi, bir flama şekli ve mührü ve bir bayrak içeren Necromancer temalı bir içerik sunuyor.