Devil’s Workshop Pack
Düşmüş bir meleğin kanatlarında uçmaktan sıkıldınız mı? Devil’s Workshop Paketi ile Saint'in mor kanatlarında uçabilirsiniz. Ayrıca, Shakespeare'in şeytani gücünü sağlayan ateşler içindeki kafatası, Yorick de eklendi. Artık beşli ölçüye gerek kalmadan Shakespeare'in bütün gücüne sahip olacaksınız: bunda sevilmeyecek ne var?