Devil May Cry 5 Demo
En iyi Şeytan Avcısı, aksiyon oyunu hayranlarının beklediği tarzda geri döndü. Bu demoda Nero'yu ve onun Devil Breaker'ını kontrol ederek şeytan ordularına karşı savaşacaksınız, yeni beceriler edineceksiniz ve Red Grave City'yi kurtaracaksınız! Bu demodan alınan kayıt verileri, oyunun tam sürümünü oynadığınızda bonus 30.000 Kırmızı Küre verecektir. Not: Devil May Cry 5 Xbox Exclusive Demo ile kıyaslandığında bu demo, Punchline Devil Breaker eklentisini içermektedir ve Kişiselleştirme seçeneğinin kullanımına imkan sağlamaktadır.