Deus Ex: Mankind Divided - Assault Gear
Pakette bulunan özel görünümlü bir Muharebe Tüfeği ve etraftaki patlayıcılardan kaçarken ilave birkaç saniye vakit kazandıracak Chaff Güçlendirmesi ile düşmana saldırmaya ve ilerlemeye hazırlan. Hızlı ve soğukkanlı hareket et, düşman daha neye uğradığını anlamadan onları saf dışı bırak.