Destiny 2: Aktif Ödül Bileti (PC)
Destiny 2 Year of Prophecy boyunca bir Ödül Bileti hakkı verir. (NOT: Aktif Ödül Biletinden ödül alabilmek için Year of Prophecy boyunca Destiny 2'ye en az bir kez giriş yapman gerekir. Ayrıca, iki Ödül Biletine de zaten sahip olanlar ek içerik almayacak.)