Desperados III
Desperados III, acımasız bir Vahşi Batı senaryosunda geçen hikaye odaklı, ekstrem bir taktiksel gizlilik oyunudur. Çok sevilen klasik Desperados: Wanted Dead or Alive'ın uzun süredir beklenen bu ön bölümünde John Cooper kaçak gelin Kate, sahtekar tetikçi Doc McCoy, dev tuzakçı Hector ve New Orleans'tan gelen gizemli bir kadın olan Isabelle ile güçlerini birleştirecek. Cooper'ın kefaret görevinde maceraları onu ve çetesini kırsal kasabalardan bataklıklara ve nehir kenarlarına ve son olarak da Vahşi Batı efsanelerine yakışacak dramatik bir karşılaşmaya götürecek. Başarılı olmak istiyorsanız akıllıca oynayın. İyi bir plan, sağ kalmanız veya kendinizi bir silahın ucunda bulmanız arasındaki farkı oluşturabilir. Serseri, silahşör ve doğal bir lider olan Cooper rakiplerini bir bıçak ile sessizce alt edebilir veya tabancalarıyla birden fazla düşmanı yenebilir. İri yarı Hector, kocaman bir ayı tuzağı taşır ve en zorlu rakiplerini güvenilir baltası ile avlayabilir. Soğuk kanlı ödül avcısı McCoy sistemli olmayı sever ve yem, bayıltma gazı, zehirli şırıngalar ve özel bir uzun menzilli tabanca kullanır. Kate doğru kıyafetle neredeyse herkesi kandırabilir ve gizli silahı ile dikkat çekmeyecek şekilde öldürür. Ve bir de New Orleans'tan gelen gizemli kadın Isabelle var... Her bir zorlu mücadelenin üstesinden kendi tarzınızda gelmek için ekibinizin özel yeteneklerini bir araya getirin.