DESOLATIUM
Bu grafik tıkla-gör (point-and-click) macera oyununda, sırra kadem basan dostunun izini her biri nevi şahsına münhasır 4 ayrı karakterin gözünden sürüyorsun. Lovecraftvari efsaneler ve yaratıklarla dolu karanlık bir yola sürüklenirken dehşetli bir gizemi ortaya çıkar. Hakkında çok şey yazılıp çizilen şu ‘kadim’ varlıklar gerçek mi yoksa? Ne dilediğine dikkat et, eğer yürüdüğün yola dikkat etmezsen aradığın cevaplar seni mahvoluşa sürükler.