Derebeyi Cadı Doktor Alfa Seti
Saldırı ve savunma ışını birleşimiyle müttefiklere yardımcı olan "Cadı Doktoru Alfa" destek kostüm deseni de dâhil olmak üzere beş dış görünüş öğesi içerir. Eski bir dünya hükümdarının mumyası, Derebeyi! Kendini bu dış görünüş öğeleriyle donat ve müttefiklerini ölümün eşiğinden kurtar! Şu içerik yer almaktadır: Derebeyi Cadı Doktor Alfa Seti - Derebeyi (Cadı Doktoru: Eksokostüm Deseni) - Ayin İkonu (çıkartma) - Akıntıya Karşı (ifade) - Doktor geldi! (damga) - Güç Kolyesi (tılsım) Not: Bu sete dâhil olan ürünler, ayrı ayrı veya diğer setlerin bir parçası olarak da satın alınabilir. Lütfen aynı ürünleri tekrar almamaya dikkat et. Desenler, çıkartmalar ve tılsımlar, eksokostümlerin görünümünü değiştiren ve bunun dışında bir etkisi olmayan dış görünüş öğeleridir. İfadeler ve damgalar, oyun içi İletişim Çarkını özelleştirmek için kullanılabilen öğelerdir. Alınan ek içerikler, başlık ekranından oyun içi ana ekrana gidilerek kullanılabilir. Not: Bu DLC, yalnızca satın alınan Microsoft hesabında oynanabilir. Bir aile grubunun düzenleyicisi olsanız bile aile üyelerinin hesabından bu DLC'ye erişilemez.