Deluxe Edition Content
Hello Neighbor 2 ve şüphe dolu Raven Brooks kasabasına doyamıyor musunuz? Takmayın kafanızı! Hello Neighbor 2 deneyiminizi Deluxe Edition İçerik Paketi ile zenginleştirin. Daha fazla komşu ve bu komşuların nitelikleriyle tanışma şansı yakalayın, yeni yerler keşfedin ve parmaklarınızın ucuna kadar gelen gelişmiş soruşturma aletlerini deneyin. Deluxe Edition İçerikleri şunlardır: Hello Neighbor 2 - Back to School DLC'si Hello Neighbor 2 - Late Fees DLC'si Hello Neighbor 2 - Hello-copter DLC'si The Deluxe Edition İçeriği, Hello Neighbor 2 Deluxe Edition'ın bir parçasıdır.