Deleted - Cyber Invasion
Bu oyun, becerilerinizin sınırlarını zorlayacak yoğun, hızlı tempolu bir rogue-lite çift çubuklu nişancı oyunudur! Güçlü bir drone'un kontrolünü ele alın ve yolunuza çıkan düşman ordularıyla yüzleşmeye hazırlanın. Nihai mücadeleye hazır mısınız? /n Maceranıza dört ana silahtan biriyle başlayın ve yaklaşan arenalarda düşmanları alt edin. Farklı düşman türleri tarafından vurulmamak için kalkanınızı ve atılganlığınızı kullanın. Bazıları size ateş eder, bazıları patlar ve bazıları da size karşı her zaman gardını alır. Ne kadar ilerlerseniz, o kadar zorlaşırlar! /Para toplayın ve dronunuzu yeni silahlar ve pasif becerilerle yükseltin. Desteğiniz olarak ikincil bir silah ve enerji emilimi gibi faydalı beceriler seçin ve her koşudan sonra bunların seviyesini yükseltin! İlerlerken yol boyunca zorlu boss savaşlarına hazırlanın!