Değerli Taş Paketi 140
"Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL"da kullanılabilecek 140 Değerli Taş (6 tanesi bonus Değerli Taştır) içerir. Değerli Taşlar, Mağazada Kart Paketleri ve Aksesuar satın almak için kullanılabilen oyun içi bir para birimidir.