Defender Gems
Bu paketin içindekiler: En iyi şekilde görünmeni sağlayacak tüm dış görünüş ödüllerini kazanman için 2 Mythical Defender Paketi! Kahramanlarına ve savunmalarına özel bonuslar kazandırmak için Chaos VI Parçacık Paketiyle Her Seferden Bir Tanesi. Arkadaşlarını ve aynı zamanda düşmanlarını etkileyecek “The Classic” Unvanı. Düşmanlarının kalplerine korku salacak Bir Efsanevi Terror Dragolich Yardımcı Hayvanı.