Defender Content
Savunma gücünü artırmak mı istiyorsun? Tarzını ve gücünü göstermek için bu paketi kap! Bu paket, hesap başına sadece bir kez satın alınabilir. Paketin içinde bulunan öğeleri alabilmek için Heroes Marketplace'te veya Private Tavern'da bulunan Posta Kutusunu ziyaret edip etkileşime geç. Bu paketin içindekiler: Kahraman, Yetenek, Kostüm ve daha fazlasını satın almak için 3.100 Değerli Taş. (Fazladan 600 Değerli Taş!) En iyi şekilde görünmeni sağlayacak tüm dış görünüş ödüllerini kazanman için 2 Mythical Defender Paketi! Kahramanlarına ve savunmalarına özel bonuslar kazandırmak için Chaos VI Parçacık Paketiyle Her Seferden Bir Tanesi. Düşmanlarının kalplerine korku salacak Bir Efsanevi Terror Dragolich Yardımcı Hayvanı.