Deep Sea Delivery & Co.
Bizimkine benzeyen bu sualtı dünyasında, saat tam anlamıyla işliyor! Yaklaşan bir felaket, 24 saat içinde dünyanın sonunu getirecek, ancak sakinleri bunu pek umursamıyor gibi görünüyor. Aslında, değerli eşyalarının zamanında teslim edilmesini ummakla çok daha fazla ilgileniyorlar gibi görünüyor. Ne de olsa, dünyanın sonuna gelmiş olanlar bile paketlerinin teslim edilmesini istiyor! Deep Sea Delivery and Co., arcade tarzı bir görünüme ve hisse sahip, prosedürel olarak oluşturulmuş bir açık dünya macera oyunudur. Mütevazı bir Kabarcık Dağıtım İşçisi olarak oynayın ve görevleri olabildiğince çabuk tamamlamak için özel eşyaları taşıyın! Ancak dikkatli olun, çünkü bu eşyalar aynı zamanda tek saldırı aracınız olarak da işlev görüyor! Tüm görevlerinizi zamanında tamamlayabilecek misiniz? Her biri farklı bir beceriyi zorlayan ve ilerleme şeklinizi değiştiren çok sayıda farklı göreve atılacaksınız. Aynı şekilde, dünyanın dört bir yanına dağılmış dükkanlarda, özel güçlendiriciler ve iyileştirici eşyalar da dahil olmak üzere Bubble’ınızın saldırı ve savunma yeteneklerini yükseltin. Ani patron savaşlarında hayatta kalmak ve gizli temalı biyomları ortaya çıkarmak için bu yükseltmelere ihtiyacınız olacak. Ayrıca arka planda çalan müziği istediğiniz zaman özelleştirebilir ve en sevdiğiniz şarkılardan bir çalma listesi oluşturabilirsiniz. Dünya ayaklarınızın altında, o yüzden önümüzdeki 24 saati en iyi şekilde değerlendirin!