Death Park
Bu korkunç oyunda tüyler ürpertici bir sirk ile terk edilmiş dev bir eğlence parkını keşfetmelisiniz. Gerçek kötülükle, korkunç katil palyaço ile yüzleşmeye hazır mısınız? Bu korku hikayelerinde kaçma yolunda sizi bekleyen tüm bulmacaları çözebilecek misiniz? Gece boyunca hayatta kalmak için o canavarla saklambaç oynaman ve tüm zorlu görevleri tamamlaman gerekecek! Karanlık bir lunapark parkını keşfedin: eski terk edilmiş binalar, korkunç bir hastane, karanlık bodrumlar, gizemli labirentler ve tüyler ürpertici sirk, tüm bunlar tüyleri diken diken ediyor. Orada yalnız olduğunu mu hissediyorsun? Bu korkunç macera oyununda asla yalnız kalmayacaksınız çünkü her zaman arkanızda olacak ... Bu korkunç oyunda dikkatinizi gizli görevlere ve gizli nesnelere verin - hayatta kalmanın tek yolu önce saklanıp koşmaktır bu katliamdan sonra uzakta! Korku hikayesini anlamak ve perili ev ve şeytani palyaçodan kaçmak için bulmacaları çözün ve öğeleri arayın, toplayın ve kullanın. Yüksek ses çıkarmayın ve dikkatli olun çünkü gerçek kötü komşu katil palyaço sizi görebilir veya duyabilir! Yoluna çıkan herkesi öldürür! Gözlerinizi açık tutun ve hayatta kalmak için bu ölümcül manyaktan saklanmak için siper alın. Hareketlerini izlemeye çalışın, aksi takdirde sizi bulur, korkutur ve öldürür! Korkunç oyunları ve korku kaçış deneyimlerini seviyorsanız - Death Park tam size göre! Ölüm Parkı'nda birden fazla son var. Kararlarınız ve eylemleriniz hikayenin sonucunu etkileyecektir. Diğer sonları keşfetmek ve palyaçonun tüm hikayesini öğrenmek için tekrar oynayın.